Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 20:57:09 MET

> umywa
>
> A jak z efektem pompowania?

OK. Jak sie rozgrzeje, to nie ma problemu. Zimny jest troche 'szerszy', ale
trwa to ok pol godziny (tyle jest zalecane w instrukcji od wlaczenia
monitora do kalibrowania monitora - nawiasem mowiac dolaczonym
oprogramowaniem).

> Na czym polega nieumuwanie sie F900P do 109P40?

Ostrzejszy obraz na tym drugim (hmmm... moze 'mniej mdly' byloby lepszym
okresleniem, bo na F900P sa jakby mniej zywe kolory).
Obraz na Philipsie jakby mniej drga (przy tym samym odswiezaniu).
Lepszy kontrast. Sprawdzane na max ustawieniach na zdjeciach (moich
wlasnych, wiec wiem, jak powinny wygladac :) ).
Chyba wieksze mozliwosci OSD (na pewno wieksze od F700P - w 900P nie
ogladalem OSD).

> Na czy to wlasciwie dokladnie polega?

Dzwonisz do serwisu i oni Ci mowia, gdzie i czym monitor wyslac (f-ma
spedycyjna) na ich koszt.
Mam nadzieje, ze nie bede korzystal, ale wozenie takiego kloca mi sie
specjalnie nie usmiecha :)

--
pzdr.
MiW