Problem z USB

Autor: Maciek (crazyiwan_at_op.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 19:52:43 MET

Mam płytę główną PC Chips z chipsetem ALI M726. Nie miała ona
wyprowadzonych złącz USB, więc dokupiłem śledzia USB i podłączyłem do pinów
na płycie głównej. Nie wiem czy właściwie bo nigdzie nie moge znaleźć
(przeszukałem chyba cały Internet;) w jakiej kolejności podłączyć kabelki,
nie ma tego nawet w instrukcji płyty głównej. Ale spróbowałem podłączyć
kamerę internetową. Zainstalowałem sterowniki, program instalacyjny kamery
prosi żeby podłączyć urządzenie, więc podłączam kamerke ale w tym momencie
wykaskuje okienko że wykryto nieznane urządzenie i nie mogę nic z tym
zrobić(min. zauktalizować sterownika z okna menadżera sprzętu-nadal
instaluje się jako nieznane urządzenie) Mam Windows 98SE i kamerę Labteca
(tą dodawaną do neostrady, pożyczyłem od znajomego) Może ktoś miał podobny
problem. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedź.