Piny, jak podlaczyc? [dlugie]

Autor: involve (balancee_at_usunto.interia.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 08:49:39 MET

Witam,

czesc,

Kupilem calkiem niedawno taki sprzet; plyta glowna
Gigabyte K7 Trition GA-7VT600, ... i OBUDOWE o nazwie
"PHOENIX", z ktora mam problemy. Mianowicie, obudowa ma boczne wejscie USB i
Audio (tak aby nie trudic sie tym podlaczaniem z tylu). Kabelki, ktore wpina
sie do wejsc plyty glownej maja calkiem inne oznaczenia niz na plycie
glownej! (jak i w dolaczonym manual'u). Z instalacja "power", "reset" i
"diody" informujacej o pracy hdd jakos sobie poradzilem, ale z tym daje za
przegrana!:-(

1 Kabelek 8 zylowy ma oznaczenia:
1. "VCC"
2. "1 - D"
3. "1 + D"
4. "GND"
5. "GND"
6. "2 + D"
7. "2 - D"
8. "VCC"
2 Kabelek:
1. "L-OUT"
2. "GND"
3. "L-IN"
4. "MIC-IN"
5. "R-IN"
6. "R-OUT"
7. "MIC-IN"
8. "GND"
Na plytce wyglada to inaczej, i z tym mam problem.

wejsc pin na plycie glownej jest cala masa:
od znanego connectora ATX_POWER po mało mi znane F_PANEL (2x10 pins
connector).
jak juz wspomnialem sa to piny od USB, wejsc sluchawkowych i mikrofonowych;
wiec podejrzewam ze bedzie chodzilo o F_PANEL (2x10 pins nonnector) i
F_AUDIO(Audio connector)

F_PANEL sklada sie na:
1)HD (IDE Hard Disk Active LED) (Blue)
Pin 1: LED anode(+)
Pin 2: LED cathode(-)
2)SPK (Speaker Connector) (Amber)
Pin 1: VCC(+)
Pin 2- Pin 3: NC
Pin 4: Data(-)
3)RES (Reset Switch) (Green)
Open: Normal Operation
Close: Reset Hardware System
4)PW (Soft Power Connector) (Red)
Open: Normal Operation
Close: Power ON/OFF
5)MSG (Message LED/Power/Sleep LED) (Yellow)
Pin 1: LED anode(+)
Pin 2: LED cathode(-)
6)NC (Purple)
NC

Manual jest na stronie
"http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/Mothe
rboards/GigaByte/8SGXLFS/8sgxlfs_uk.pdf"
pragne podziekowac z gory za zainteresowanie i pomoc.

Pozdr.