Re: upgrade biosu

Autor: Maniek (kman79_at_gazeta.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 01:04:40 MET

Użytkownik "MAYDAY" <g.o_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> odpowiedziałem ci wyżej. to jest pewne i żadne ustawienia pamięci. wiem bo
> bez tego to tylko migający kursor widzisz.

Opcja, o ktorej mowisz nie znajduje sie w moim biosie.
(chociaz chyba powinna)
Jest tylko Acpi Aware O/S (udostepnianie dod. przerwan) - domyslnie enabled.

Pomoglo jednak zainstalowanie jeszcze nowszej wersji bios. :)

Pozdr. i dzieki za pomoc Tobie i reszcie .

Jezeli wiesz jaki bios najlepiej zainstalowanc do K7S5A ver 1.0,
to bede b. wdzieczny (podobno sa jakies nieoficjalne).

Maniek