Re: twardziel

Autor: ksmx (kosma_at_plusnet.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 15:26:27 MET DST

Użytkownik "socio" <socio_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> mam dysk 2,5''. Niestety zabezpieczony jest hasłem.

> jak znacie jakieś sposoby (nawet kosztem utraty danych) to dajcie znać.

Musze Cie pocieszyc. Istnieje taki sposob, mam nawet program, ktory sciaga
hasla z kazdego dysku. Niestety z wiadomych wzgledow nie moge
sie nim podzielic doslownie. Program ma bardzo prosty algorytm, ktory nalezy
wykonac recznie przy uzyciu najlepszego komputera na swiecie czyli
czlowieka.

Algorytm polega na tym, ze po pierwsze:
1) nie kupowac za smieszne pieniadze dyskow z allegro lub
innych niepewnych zrodel,
2) isc do sklepu i kupic nowy dysk,
3) dysk z haslem sprzedac na allegro bo zawsze znajdzie sie
jakis JELEŃ co go kupi.

ksmx