Jaki wentylator na AMD 2000+?

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_ks.k.pl)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 13:38:55 MET DST

Wit-Aj!Cie.

Właśnie skończyłem czytać Test 22 wentylatorów na Socket A i mam pewien
mętlik w głowie. Wiec wolę zwołać burzę mózgów i coś z tego wyciągnąć.

Na razie moj faworyt to Spire Falcon Rock 2. W teście wypadł nie najgorzej.
Ale teraz pytanie do was drodzy współgrupowicze- Co wy mi polecicie aby
schłodzić w/w procesor ? Są wszakże pewne warunki.
Cena- niech nie przekracza 80zł
Głośnośc- niech nie spowoduje abym kupił sobie stopery do uszu:)
Dostępność- Wrocław mile widziany jako miejsce zakupu

To i tyle. Będę bardzo wdzięczny za porady odnośnie zakupu.

PS>Tego Spire widziałem na razie w oAge ale tam mają go po 79zł za to w
FrazPC mają go po 59zł więc widać różnice.