Re: robienie bad pixeli

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Fri 27 Jun 2003 - 12:36:34 MET DST

> Wyluzuj, bo nic dobrego tą metodą nie osiągniesz.

ok. ale kolega pierwszy zaczal i zachowal sie w sposob (mowiac delikatnie)
nieprzyzwoity.

napisalem to co napisalem a on od razu uznal mnie za [cytat]: "strzel sobie
cymbale laserem w łeb". i kto tu ma wyluzowac. Ja jestem wyluzowany nawet
nie mam do niego wiekszych pretensji ale trudno szanowac ludzi ktorzy po
przeczytaniu posta najezdzaja na ciebie z tego powodu ze im sie coś nie
podoba albo maja inny poglad na zycie. Mogl napisac ze to mu sie nie podoba
i tyle ale nie tak (i wkoncu napisze to) chamsko.

pzdr.