Re: BIOS - przeprogramowanie w Solteku

Autor: Piotr Czerewko (petec.ANTI_at_SPAM.klub.chip.pl.INVALID)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 13:12:17 MET DST

DeV(oted) wrote:

> Bo qwa nie mam dostepu do takiej samej drugiej plyty solteka i nie
> chce czekac 2 tygodni az mi to qwa zrobia ;/ SoS

popytaj w serwisach komputerowych/elektronicznych o programowanie BIOSów. w
zaleznosci od wielkosci miasta zrobią Ci to za 20-80 zł. ja wysyłałem ze
Zgorzelca do Tychów, gdzie serwis tym właśnie zajmujący się zaprogramował mi
BIOS za 22 zł z VATem (faktura - legalnie!) + 9 zł przesyłka w obie strony.
calosc trwala 5 dniu - przesyłka priorytetem. u mnie w miescie jeden
cfaniaczek wolal 90 zl :(((. poszukaj na allegro, ja stamtad mialem ten
namiar. Bios byl od jakiegos rupcia PC-Chipsa (ale to akurat nieistotne).

Pozdrawiam,
Piotrek