Re: Dodatkowe gniazda USB

Autor: chd (chd_pl_at_tlen.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 18:43:46 MET DST

----- Original Message -----
From: "A_Zet" <adek124_at_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Wednesday, June 25, 2003 3:03 PM
Subject: Dodatkowe gniazda USB

Rozumiem ze kazdy z trzech zespolów ma po 10 pinów w takim ukladzie:

> 1 VREG_FP_USBPWRO Front Panel USB Power
> 2 VREG_FP_USBPWRO Front Panel USB Power
> 3 USB_FP_P0- USB Port 0 Negative Signal
> 4 USB_FP_P0- USB Port 1 Negative Signal
> 5 USB_FP_P0- USB Port 0 Positive Signal
> 6 USB_FP_P0- USB Port 1 Positive Signal
> 7 GND Ground
> 8 GND Ground
> 9 KEY No pin
> 10 USB_FP_OCD Overcurrent signal.

Dwa gniazda na obudowie maja po 4 piny KAZDE...

> VBUS na pin 1
> D- na pin 3
> D+ na pin 5
> GND na pin 7

z tego wynika ze na plycie masz wyprowadzone
8 gniazd USB - dwa na tyl na gniazda standardu USB
i 6 na pinach...

Wedle mojej wiedzy mozesz podlaczyc gniazda z obudowy do
jednego zestawu pinów:

> 1 VREG_FP_USBPWRO Front Panel USB Power -----> VBUS na pin 1 - gniazdo 1
> [...]

Osobiscie zalecalbym nie sprawdzanie tego po podlaczeniu za pomoca aparatu
cyfrowego :-)
najlepiej czyms tanim np. myszka jezeli system ja znajdzie i bedzie dzialac
to OK !

Christo D. - chd_pl_at_tlen.pl - Konin, POLSKA