Re: ch³odzenie HDD

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 14:28:04 MET DST

U¿ytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:bdc3mh$7d6$1_at_news.onet.pl...
> U¿ytkownik "Wojtas" napisa³:

> No widzisz - interes siê krêci. Trochê ciê nakrzyczeli na grupie, ale siê
> chyba op³aci³o. Za rok bêdziesz Królem Radiatorów :)

Na rok to mi nie starczy materialu... Mam dostep do aluminiowych radiatorow
po nizszej cenie (pozostalosci po wiekszej produkcji).
BTW. Od dzis wszystkie sa ANODOWANE na kolor czarny. Porownam efekt i dam
znac. Niektorym sie nie podobal lakier, wiec zobaczymy czy anodowanie da
lepszy rezultat, czy tylko mi maciliscie w glowie ;)

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/