Re: zestaw i radeon

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 18:29:15 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
~
> A co Cie tak konkretnie smieszy? Moze napisz cos na temat. Ups... nie
> potrafisz...

Poczytaj sobie posty ;))

> c) czlowiek nie jest nieomylny i kazdemu zdazaja sie bledy, wytykanie
> przez Ciebie ich w taki sposob swiadczy o Tobie nie o mnie. Zreszta

Zauważyłem, że takie błędy popełniają ludzie, którzy mają mało wspólnego z
poprawną gramatyką. Najczęściej są to studenci, którzy studiują zamiast się
uczyć ;))
Popatrz na niektóre swoje posty i zobacz w ilu brakuje np polskich znaków.

> A po co?

Wiedziałbym o co tak zajadle walczysz ;))))

> A jakie ma to znaczenie?

Duże. Większość Pentakowców z obrzydzeniem patrzy na AMD nie wiedząc ile
tracą niepotrzebnie w sklepie. ;))))))

> To dobrze, ze umiesz sie smiac z samego siebie.

Śmiałem się z Ciebie choć to nieładnie, ale co mi tam

> Rozwin mysl...

I tak nie zrozumiesz. Zresztą jak wszystkich sugestii tych którym
odpowiadasz.
Na zakończenie naszej "znajomości" - PLONK
Niczego przydatnego się od Ciebie nie dowiedziałem, więc nie ma sensu czytać
śmieci.
pozdr i żegnam
Marcin