Re: radek czy gf?

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 14:56:34 MET DST

Użytkownik <murcio_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> Wacham się jeszcze między gigabyte Maya II....radeon 9000pro 128ddr
,Saphirine
> radeon 9100 64-128ddr lub geforce 4 ti-4200 Msi-64ddr. Wydaje mi sie ze
radki
> nie poradza sobie z nowymi gierkami na 1024-768 np. DOOM III lub Half-life
2 a
> tez nie bardzo wieze gf. Jestem za radkami(ten obraz:)) ale to nie są nowe
> karty przecież a DoomIII moze je rozlorzyc na lopatki(dobrze mowie?). Może
> PixelView gf-ti4200 128ddr Vivo...-660zł? Lubie popatrzeć na dobry obraz
> [...]

Jak chcesz se pograć w coś klasy Doom3 to niestety musisz przygotwać swojego
kompa na sprzętową obsługę takich efektów jakie zawiera np. DX9, a niestety
te karty których przykład dałeś nie obsługują wyżej wymienonych efektów i
niestety ale w D3 sobie zabardzo wygodnie nadal nie pograsz. Więc jedynym
wyjściem z opresji będzie zafundowanie karty obsługującej DX9 sprzętowo.
Przy okazji nadmienię iż najtańszą sensowną kartą co do szybkości,
jednocześnie spełniającą wyżej wymienione wymagania będzie Radeon 9500pro. I
nie oglądaj się na serię 9600 czy pro czy nie pro czy tx ponieważ wszystkie
modele tej serii są wolniejsze od 9500pro (a niewiele tańsze). I jeszce
jedno. Nie znajdziesz karty graficznej na długo za małe pieniądze. Na długo
to jedynie ma ten co sobie sprawi 9800pro czy 5900ultra, tylko jaki to jest
koszt ...