Re: Kamera internetowa creativ

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 09:58:39 MET DST

"Jaku" <jaku10_at_gazeta.pl> wrote in message

> Zamierzam kupić kamerę internetową do videokonferencji.
> Mój wybór padł na: CreativeR WebCamT Pro eX lub CreativeR WebCamT Pro.

Wersja EX ma matryce CCD a Pro tylko CMOS. Ogolnie na CCD bedziesz mial duzo
lepsza jakosc obrazu, gwarantuje ci, ale za te cene ile kosztuje Creative
Webcam Pro EX kupisz Philipsa ToUcam 740K ktory ma CCD i jest jedna z
najlepszych kamerek internetowych jakie mozna kupic. Kosztuje ona ok 270zl
(komputronik), na prawde warto dorzucic troche grosza na nia niz pozniej
zostac z reka w nocniku przy creativie...

A.