Re: Laptop - czy bateria pada nagle? - jak postepowac z bateria

Autor: Damian (nie_m_at_m.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 08:09:55 MET DST

od tygodnia mam laptopa z Litowo-jonowa bateryjka
mialem pomysl aby przy uzywaniu ciaglym w domu wyjac calkowicie bateryjke
ale czytajac wasze opinie to odpada taki pomysl... tak wiec moje pytanie
jest, jak najlepiej traktowac bateryjke.. generalnie laptopa uzywam w
zasiegu 220V, czy bateria, z ktorej nie korzystalem wczesniej bo tez
siedzialem na 220V jest "odcieta" i niedoladowywana...co szkodzi
aha notebook maxdata eco 3100x