Re: Epox 8RDA-nForce2 jaka opinia?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 11:27:06 MET DST

> Ma ktoś taką płytę Epox 8RDA-nForce2 ?
> Jak to chodzi i czy jest stabilna nie wiesza się?

mam 8RDA+ i coraz bardziej ją lubię - ma swoje kaprysy ale pozwala na
naprawdę dużo.. poza tym jest popularna i na necie jest sporo "know how" w
postaci modów, tipsów & trick'sów itd :)

po ostatnim weekendzie (gdy zdjąłem jedną zworkę i płyta bez problemów
poszła na 11x200 z bezbłędną obsługa RAMu w dual mode) nie zamieniłbym tej
płyty na inną

PZDR
Shaman