Combo Toshiba SD - R1312

Autor: Sofista (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 13:31:03 MET DST

Witam grupowiczów,

    Dzisiaj kupiłem wspomniane combo Toshiby. Nie zdążyłem go nawet dobrze
przetestować bo musiałem spadać, ale to co zauważyłem, to bardzo wysoki
dźwięk (prawie ultradźwięk) wydobywający się czasami przy odczycie
(nagrywania nie zdążyłem jeszcze przetestować). Nie jest to zbyt przyjemne
:(. Czy ktoś może podzielić się swoimi spostrzeżeniami na ten temat? Czy to
cecha mojego egzemplarza, modelu, napędów combo, co jest tego przyczyną, czy
reklamować etc. Z góry dzięki za odpowiedzi.

--
pozdrawiam
      Daniel Chmiel