Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 20:43:41 MET DST


Użytkownik "Maciek Mystkowski" <mattm_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
news:Xns93A09C2091736mattmfriko4onetpl_at_193.110.122.83...
> "Witiia" <KASUJwitiia_at_o2.pl> napisał(a)
> news:bcuv8d$s8c$1_at_szmaragd.futuro.pl:
>

> > Bo jeśli byłoby tak jak mówicie, to po kilkudziesięciu zwrotach
> > sprzętu na pewno zaprzestaliby sprzedaży takich zestawów.
> Nie zaprzestaliby poniewaz oni odsylaja towar na gwarancji do
dystrybutora,
> on wysyla nowy lub naprawiony, Tobie sie znowu psuje i tak w kolko - tylko
> tracisz czas i pieniadze, a sprzedawce tak naprawde, mowiac brutalnie,
wali
> - plyta jest tania to dobrze schodzi - jak to w Polsce :P. To najlepszy
> przyklad krotkowzrocznosci polskiego klienta.
>
Niestety ale sie mylisz - terminy wymiany obowiazujace w ukladzie
klient -sklep maja sie nijak do terminow sklep -hurtownia (rekord o ktorym
slyszalem to byla wymiana nagrywarki - hurtownia trzymala ja pol roku).
Dlatego tez klient czesto dostaje nowy sprzet a sklep czeka i czeka ...
kasa zamrozona ... ceny sprzetu w miedzyczasie spadaja .. same straty.

pzdr



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:38 MET DST