problem z wiatrakiem na karcie graficznej

Autor: topdd (topdd_at_tlen.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 13:35:48 MET DST

mam grafike ATI rodeon 9100 jets na niej radiator z wentylatorkiem i sprawa
jest taka ze strasznie warczy. Oddalem ja do serwisu i przeczyscili
nasmarowali i powiedzieli ze jest oki, jak tylkowlozylem do obudowy i
odpalilem faktycznie 20 minut bylo wszystko spookoaale potem to samo co
robic :( i czy w ramach gwarancji musza mi to zrobic - karta ma 2 miesiace