Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 19:28:18 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" napisał:

> Heh, widzę, że Sniper się z rzeczową
> odpowiedzią nie kwapi :-)

Pełną odpowiedź wysłałem na priv do osoby pytającej (jeżeli też jesteś
zainteresowany - daj cynk).

A tak na marginesie - przepraszam za opóźnienia. Miałem poważne problemy.
Skopcił mi się w robocie "cudowny" Codegen pochłaniając wszystko co tylko
było pod maską (napiszę o tym w osobnym wątku). Nawet myszce nie darował,
skur*** jeden. Musiałem skonstruować jakiś nowy system, żeby zabrać się
znowu do roboty. Niestety wpierdziało mi również dysk, a razem z nim pocztę
i grupy. Ściągnąłem to co jeszcze na serwerze siedziało (Onet) i zaczynam od
nowa. Z pewnością nie dokończę wszystkich dyskusji, bo najzwyczajniej w
świecie pogubiły mi się wątki.

> - a może mieć rzeczy różne, ot, choćby może
> prowadzić studio nagrań, lub montować filmy
> na zamówienie.

No, niezupełnie, aczkolwiek mocno jest to związane z mediami ;)

> Mnie raczej interesuje, ile waży
> ten zestawik...? ;-)

Hmmm... bo ja wiem? Ciężkie bydlę jest - to fakt, ale nigdy nie ważyłem.
Kilka dysków, gromada wentyli, dodatkowe wzmocnienia do obudowy i koszyczki
na dyski, nawet te gąbki sporo ważą...

Pozdrawiam,
Sniper