Stracona partycja na dysku????

Autor: Tomasz (tomaszw_at_website.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 21:40:22 MET DST

Witam

Mam dysk wd 80gb podzielony na 3 partycje. Mialem linuxa, ktorego usunalem i
skasowalem jego partycje. Za pomoca Part. Magic chcialem dodac uzyskane po
skasowaniu miejsce do 2 partycji. W trakcie pracy zawiesil mi sie komp.
Przypisalem mu literke i bylem w stanie zobaczyc katalogi i poliki. Czesc z
nich jest ok ale duzo ma nazwe zlozona z "krzaczka" i ogromna-niemozliwa
wielkosc. Rebootnalem kompa i nie widze teraz partycji w Moim komputerze. W
Part. Magic widze ta druga partycje jednak nie moge juz przypisac jej
literki. Jej system plikow to PqRP(jakis roboczy Part. Magic).

Co z tym zrobic. Nie chcialbym stracic tych danych to 50Gb. M in moja praca
magisterska itp.

Czym to odzyskac? Ewentualnie ile kosztowalby odzysk?

Pozdrawiam

Tomasz