Re: INSTALACJA XP - PROBLEM NA SAMYM POCZĄTKU! PROSZE O POMOC!

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl_NO_SPAM)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 09:39:53 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <r-piotrekNOSPAM_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam
(...)
> Instaluje standardowo XP, czyli po kolei: start komputera z bootowanej
> płyty, uruchamia sie instalator i w tej pierwszej fazie ładuje różne
> sterownikiurządzeń następnie pojawia się czarny ekran i na górze miga
kursor
> i na tym sie kończy instalacja na tym komputerze!
(...)

Witam rowniez,

1. NTG
2. Jak dlugo czekales po pojawieniu sie kursora? Pytam dlatego, ze mialem
bardzo podobny problem.
konfig: Soltek KAV-X, A1700+, 512SDR, SB Live, 2x40GB Seagate oraz Win'98
jako pierwszy system, i na drugą partycję XP Prof.
Kilka razy resetowalem kompa, bo stwierdzilem ze wisi dokladnie w tym samym
miejscu. Ale bylo to o tyle dziwne, ze wczesniej mialem tam juz XP prof, i
nic nie bylo zmieniane w konfigu. Kolejny raz odpalilem instalatora, i
poszedlem zrobic sobie kawe. Kawa sie zaparzyla, wypilem polowe, zerkam do
pokoju, a tam niebiesko od instalatora XP-ka ;)
Moja rada- sprobuj jeszcze raz, tylko uzbrojony w solidna dawke
cierpliwosci.
Pozdr,
p12