Re: jaki LCD

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 07:06:15 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał
> Hmmm a moglbys powiedziec cos wiecej ? .... jakos moze uzasadnic
dlaczego
> NEC ?

NEC zawsze mial bardzo porzadne monitory. Nigdy nie widzialem, zeby sie
ktorys popsul. Mam znajomych w kilku sklepach komputerowych i oni
twierdza, ze jeszcze zaden NEC do nich nie wrocil na reklamacje. Poza
tym ma dobre parametry wiec wybralbym NECa. W pracy mam NECa i jestem
bardzo zadowolony (choc to CRT). Widzialem monitory NECa w sklepie i
naprawde fajnie wygladaly, obraz zyleta. Mialem taki w domu pozyczony
przez tydzien z zaprzyjaznionego sklepu i musze sobie taki kupic. Caly
czas zbieram kase i juz nie moge sie doczekac wlasciwej chwili.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,