Re: napiecie na Kingstonach DDR HyperX a niestabilnosc na nforce2

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 14:53:33 MET DST

Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <mekpiotr_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bchean$6e0$1_at_news.onet.pl...

> To *NIE* kwestia napiec. Czesc plyt opartych na ukladach NForce
> ma problemy z prawidlowa obsluga pamieci niektorych producentow.
> Niestety wlasnie trafiles na taka kombinacje.

Też mi sie zaczyna tak wydawać. Sprawdzilem pozyczone od znajomych kosci, na
nich dziala płyta OK.
Musze zwrocic do sklepu te HyperXy i wymienic na inne.
Tylko na jakie... ? :-(

--
pozdrawiam
Stranger