Re: Titan D5TB konta Spire Falcon Rock II

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 11:17:45 MET DST

Użytkownik "sesam" <sesam22_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Może warto kupić tylko cichy wentylator, a nie cały zestaw? Zna ktoś taki
> cooler? Może Zalmana?

Polecam Arctic Cooling Arctic Fan TC-1. Tylko, że on ma wymiary 80x80 i
trzeba by zastosować przejściówkę. Poziom hałasu 20dB. Najcichszym
wiatraczkiem jakim widziałem jest ten z radiatora Igloo Silent Breeze firmy
Glacialtech. Jakbyś taki trafił to napewno nic nie usłyszysz - 19dB,
ok.1000rpm

> Czytałem Twój post o Chieftec'u i chcę kupić też dobry zasilacz, ale
> myslałem o tym za 199 pln jedno wentylatorowym i pasywnym FPC, skoro dwu
> wentylatorowy jest głośny

W chieftecu powiedzieli, że jednowiatrakowy jest głośniejszy :)) moim
zdaniem warto taki zasilacz kupić tylko ze względu na długość, ilość i
jakość kabli ;))

pozdr
Marcin