Drukarka Woj@s

Autor: Agnes39 (atalanta11_at_gazeta.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 00:47:37 MET DST

Faktycznie, ta grupa bardziej się nadaje niż comp.security.

> Nie. Literka alfabetu.

>Domyślam się, że opisujesz widok w otwartym >oknie Mojego komputera
 I słusznie.

> owszem, oryginalna. To czemu się tak dzieje?

Szczerze mówiąc wiedziałem, ale zapomniałem , czasami tak bywa w
niektórych systemach operacyjnych . Poszperam, albo ktoś z
Grupowiczów podpowie.

(...)
Oby ... any suggestions?

> Chyba żartujesz?

Tzn.? Ja nie widzę w tym nic śmiesznego...
Ja niestety też.

Albo urządzenie było widziane przez system, lecz nie działało. Z różnych
względów, które próbuję na ślepo docieć z tych strzępków informacji.

> Raczej nie.

 Z czego to wnosisz? Np. zamieniałaś wtyczkami kabel?

Nie. Ale skoro dotąd działał. Trzeba będzie sprawdzić.

> NO dobrze, ale po co ci właściwie te dane?

Jak to po co?! Pracuję dla MOSAD`u i CIA...

Bardzo mi [przyjemnie. Ale na dwie strony to chyba raczej niebezpieczne.

Windows98 i EpsonStylus
Piszesz tak: "Popsuł mi się samochód, hamulce nie działają. Co mam
robić?" Wybacz, ale Alfusem i Omegusem to ja nie jestem. Co najwyżej
Wojtusem .

(...)
Acha. A już myślałam.

> No i drukarka na łączu szeregowym czy USB?
                                        ^^^^^^^^^^^
Oczywiście mój błąd, ma być: "łączu równoległym".

> A ja wiem, czym się różni jedno od drugiego?I jak to sprawdzić?

>Jeśli wtyczki na kablu do łączenia drukarki z >komputerem są grube i
>szerokie to kable i łącze równoległe, jeśli malutkie >to USB.

Ekhem, i jest napis USB przy gniazdku na drukarce.

> Acha już dawno wywalona i co mi z tego?

To ciekawe, wywalona a widać ją w menedżerze urządzeń...

(...)
A ty skąd wiesz>?

> a dlaczego w awaryjnym? W normalnym też można

nie chce mi się pisać... Krótko: nic nie wiem o systemie, nic nie wiem o
sprzęcie, np. w awaryjnym widać też urządzenia których już nie ma.

> No tak, świetna rada. Może wiesz, czemu teraz wszystko się schrzaniło?
> Nie mam dostępu do płytki wcale i pokazuje się jakiś błąd.
> Czy Ty mi to poradziłeś w ramach żartu czy może ja czegoś nie rozumiem
?

Nie wiem czy zauważyłaś, ale o niczym innym nie myślę, tylko żeby się z
Ciebie ponabijać.

Zauważyłam.

> A po co? Teraz już wcale nie da się z tej płytki nic przegrać.
Pojawia
> się błąd,
> że nie ma jakiegoś
> kernella. Kornela?

kernell32.dll ?

> {Proszę bardzo, czekam na Ciebie więc.

Zapytałbym gdzie mieszkasz, ale znowu usłyszę "A właściwie po co ci te
dane..."

Powiem tak. Nie wiem jaki jest Twój stan "zawaansowania komputerowego" i
jak bardzo mam się zagłębiać w szczegóły. Nie znając detali podałem Ci
kilka sugestii, które mogą być pomocne w takich sytuacjach. Jeśli
chcesz, mogę krok po kroczku pomóc Ci wykonać kilka czynności, które
IMHO powinny pomóc, pod warunkiem, że drukarka jest fizycznie sprawna.
Jednak do tego potrzebuję woli współpracy i odrobiny zaufania. A tak
BTW, przenieśmy się na pl.comp.pecet, na pewno to będzie właściwsza
grupa

Tu się zgadzam.

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!