Re: A co mi tam, sprobowalem...i kur***...

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 09:47:08 MET DST

"motto" <motto77.nospam_at_op.pl> wystukał
(news:bceibp$auo$1_at_news.telbank.pl):

> Zaczynam się do tego skłaniać, bo wszystkie błędy jak się
> dokładnie poszuka mają związek z jednym plikiem ntfs.sys Tu
> prośba, jak ktoś ma XP Prof SP1 to czy mógłby mi przesłać na maila
> ten plik, chciałbym porównać ten mój z którymś z Was.

Poszlo na priv, choc raczej sam plik nie jest nic winien.

> Facet z autoryzowanym salonie AMD.

:-D Nie ma czegos takiego, pewnie bylo to stoisko "firmy" typu ProLine,
oklejone nalepkami AMD (tych AMD nie szczedzi, nieodplatnie). AMD nie
ma salonow, gdyz produkuje procesory. Cala reszte "komputera AMD" robia
inne firmy, mniej (na ogol) lub bardziej zaawansowane technologicznie.
JetWay nalezy do tych pierwszych, to tak jak z ECS - raz trafisz
egzemplarz dzialajacy poprawnie, drugi raz szczescie nie dopisze.
Podobne problemy do Twoich ma koles z plyta ECS PV266 (lub podobna
nazwa - a radzilem mu MSI) i PIV 1,8. W zasadzie powinien reklamowac
plyte, ale ze kupil w jakims "Arest cos tam" nie ma szans na
zareklamowanie bubla. W Twoim przypadku trzeba jeszcze pogrzebac w
BIOSie (menu Chipset i Integrated Peripherals) ew. sprobowac inny modul
pamieci - przedtem mogl dzialac dobrze, po dociazeniu sypie bledami.
Pozdrawiam
Egghead