Re: Avermedia TV Studio... rok walki :(

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 07:55:17 MET DST

Jozef wrote:

> To jakie ty masz sterowniki???? Czyżby Ivana Uskova?

Dokładnie te. Ale tak jak mówię - każde inne działały słabo lub wcale,
np. bardzo częstym objawem w innych było zgranie kilkunastu klatek i
zapętlenie tego w kółko, albo wogóle niemożliwość zrzucenia obrazu na
dysk, a na pewno nie w pełnej ramce PAL czy NTSC.

> Chyba tydzień robiłem po nich porządek. Co prawda to było jeszcze W
> 98, ale uraz pozostał.

U mnie działają naprawdę dobrze, jeśli weźmiemy pod uwagę inne.

> Nowe sterowniki firmowe są niezłe, ale ja mam typ 103, a ty masz
> pewnie 203 albo 303.

Mam model 203. Wogóle, to dochodzę do wniosku że coś jest na potęgę
skopane, albo w karcie, albo w mobo... wydaje się, jakby karta nie była
odpowiednio obsługiwana na poziomie PCI/przerwania... wszystko działa
tak, jakby karta w krytycznych momentach nie resetwoała się poprawnie -
zapętlające się klatki, nie wstające windowsy po jakimś zwisie
spowodowanym przez kartę itd. Po wyjęciu karty na jakiś czas, część
efektów ustępuje (czyżby jakieś bufory? pamięć nieulotna czy co?).

No nic, chyba pozostaje mi kupić coś na chipsecie innym od Via.... i
zobaczymy.

Pozdrawiam,
Tomek