Re: Riva TNT2 na Asusie A7V8X-X

Autor: Wonder (wonder34NOSPAM_at_poczta.fm)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 20:27:17 MET DST

> Mam Rivę TNT2 Pro, którą chcę wpakować do nowej płyty (A7V8X-X). Przy
> wkładaniu karty niespodzianka - karta nie ma 'ogonka', na którym zapina
się
> zatrzask. Da się ją włożyć, ale nie do końca. To jedna z ostatnich wersji
> TNT2, na poprzednej płycie śmigała (według sandry) x4, więc powinna
chodzić
> na 1.5V..
>
> Teraz pytanie: pilnik w dłoń i wyrzeźbić 'ogonek', czy lepiej wpakować w
> matroxa G400 z drugiego kompa? Wadą matroxa jest brak tv-out, na którym mi
> zależy.

Mam płytę A7V8X, włożyłem w slot Matroxa G400 (na poprzedniej płycie działał
na AGP x4). A tutaj płyta nawet się nie włączyła, zapaliła się tylko dioda
"AGP warning". Twoja płyta A7V8X-X nie ma chyba tego zabezpieczenia, więc
uważaj co robisz. Podobno włączenie płyty z kartą na 3V może uszkodzić
płytę.

Wonder