Re: Szafirek 9100 64MB (128bit) na Asusie P4P800

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 15:42:46 MET DST

> Ok - jednak chyba nie wszystkie będą dobrze z nim współpracowały -
zacytuje
> manuala do tej płyty:
> "If instaling the ATI 9500 or 9700PRO Series VGA cards, use only the card
> version PN xxx-xxxxx-30 or later, for optimum performance and overclocking
> stability"

akurat te karty mają AGPx8 więc sam widzisz że nie o to chodzi.. nie wiem
co oznacza ta "trzydziestka" na końcu.. może szybkość pamięci na karcie (ale
nie wiem czy są pamięci 3ns - na pewno są Hynix'y 3,4ns więc 3,0ns też
pewnie są).. i wtedy chodziło by o to żeby dla tej płyty wybierać karty z
najszybszymi pamięciami...

w każdym razie powtarzam .. nie ma możliwości żeby karta AGPx4 nie poszła na
dostępnej aktualnie na rynku płycie AGPx8

PZDR
Shaman