Re: Mysz PS\2 ??

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 19:38:43 MET DST

Użytkownik "Faja" <pipe2_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Posiadam stara plyte glowna i nie mam wejscia Ps2 tylko szeregowe, kupilem
> myszke ze skrolem podlaczylem przez przejsciowke i nic.

I prawidlowo :-))

> Lepszy numer kuplem pare :) myszek szeregowych i zadna nie dziala,

Tzn dwie ? :))
Pewno za duzo nie wydales wiec czego sie spodziwales :))

> dopiero
> od kumpla pozyczylem jego i wsio w porzadku.

Widac kumpel nie skapi na komputra :))

> Jak to jest ze niektore (wiekszosc) szeregowych nie dziala a ta jedna tak?
Porzadna mycha trybi, kupilem bo trzeba bylo, pare A4 na RS232 i
obydwie dzialaja z P133 .

> Druga sprawa - na plycie jest cos takiego jak wejscie PS2 lub USB (nie do
> konca rozumiem) ale po podlaczeniu tam jednej z myszek tylko dym z niej
> poszedl.

Ja tez nie rozumiem, PS2 nie przypomina USB :))
PS2 moze przypominac wyjscie TV-Out na S-VHS
ale na pewno nie USB, Shrek :)).
Byly kompy, ktore mialy obok wejscia VGA wejscie PS2, dzialo
to sie w epoce konca myszy na RS232 na poczatek
PS/2, czesto jednak "fachowcy" nie wpinali tego plyty,
lub wpinali je byle jak,
(sytuacja dzisiaj jest bardzo podobna
z podpinaniem kabli USB ),
przy odrobinie "szczescia" mysza moze odejsc
do krainy wiecznych lowow.

> Prosze o pomoc moze ktos z Was ma albo mial taki problem.
> Najwazniejsze:) plyta ma oznaczenia MS7101C

Najwazniejsze to kupic przyzwoita mysz, a te 9PLN, to chyba
nie jest jakis ogromny wydatek ktory zburzy marzenia
o wyjezdzie na wakacje w tym roku:-))

> Pozdrawiam
Ja tez :-))
Adams