Re: Odzyskanie danych z uszkodzonej dyskietki

Autor: pankot (pankot_at_tlen.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 17:24:15 MET DST

Użytkownik "Paweł Gutowski" <p_gutek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kilka godzin temu nagrałem na dyskietce _bardzo_ _ważny_ plik. Niestety
nie
> zostawiłem sobie jego kopii :( - wiem, błąd!!
>
> Ale teraz bardzo zależy mi na odzyskaniu tego pliku!! Jak próbuję go
> skopiować (jest widoczny po otwarciu w "Moim komputerze" "Dyskietki 3,5"")
> wyświetla mi komunikat o błędzie odczytu........ :(
> Pod DOS'em jest to samo :(
>
> Mam nadzieję, że są w internecie dostępne jakieś programy, które mi w tym
> pomogą? Jakie? Skąd je ściągnąć?
> Na razie nie chcę się udawać do wykwalifikowanej firmy....

> [...]

Bad Copy Pro v3.62 - Bartez 00:36

Ukazała się nowa wersja 3.62 programu Bad Copy Pro (mirror 1 + mirror 2 ) ,
służącego do odzyskiwania danych. Program jest w pełni automatyczny i
pozwala na odzyskanie danych z dyskietek, płyt CD-ROM oraz CD-R. Dzięki
programowi możemy odzyskać wszystkie rodzaje plików, takie jak dokumenty,
obrazy, aplikacje oraz inne dane z uszkodzonego nośnika. Pełna wersja
programu kosztuje 39.50$. Więcej informacji na stronie domowej programu
http://www.jufsoft.com/badcopy/

. Już wkrótce na łamach naszego serwisu ukaże się artykuł opisujący
możliwości programu.