Kiepski obraz na LCD LG 1511S - jaką kartę grafiki dobrać?

Autor: Michał W. (sp9xuw_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 13:07:53 MET DST

Witam,

Kupiłem monitor LCD LG L1511S (ma tylko złącze RGB) i mam problem z
ostrością. Po podłączeniu do notebook'a TOSHIBA SP 4600 (grafika Trident
CyberBlade XP) obraz jest idealnie ostry, tak jak na wbudowanej do notebooka
matrycy 15". Jeżeli natomiast podłączę LG do komputera, z którym ma docelowo
pracować (grafika Riva TNT2 64) lub drugiego (stara grafika, chyba ATI Rage
Pro II) obraz jest nieostry. Zmiana ustawień clock i phase w monitorze nie
wnosi nic nowego, obraz staje się wyraźniejszy w jednym miejscu, ale mniej
ostry w innych.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z podobnym problemem, czy są karty grafiki
(jakie?), na których nie będzie tego problemu?

Pozdrawiam,
Michał