Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 22:22:44 MET DST

"benek" <benek.benek_at_-wp.pl-> wrote:

> oj nie chcialo sie przejzec archiwum :-P ja mam taki dysio:

Przejrzalem :P Az 7 postow z czego 5 Twoich... zadnych konkretow... :)

> - cichy - przy zapisie/odczycie troche slychac takie "mruczenie"
> jednym slowem nie jest to Barracuda ale poziom glosnosci

Jak by byl za glosny to go gabkaimi owine ;)

> chcesz to moge go porownac z w/w Maxtorem 40GB (bo nic innego pod
> reka nie mam) ale raczej blizej weekendu

Mam tego Maxtora. Benchmarki mnie nie interesuja, raczej ogolna wygoda
pracy. Dyski Samsunga slyna (pomijajac, ze ciagnie sie za nimi smrod po
wczesniejszych awaryjnych dyskach) z kiepskiej wydajnosc, a tu wszedzie
chwala wiec sie pytam czy to prawda.

> - no i byl tani i ma 3 lata gwarancji :-P

Za nie cale 300zl to nic tylko brac :)

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"