Re: plyta glowna Chaintech 6AIV

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 18:31:22 MET DST

Użytkownik "DJ" <djj8_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Szukam danych technicznych płyty głównej jak w temacie.
> A konkretnie chodzi mi o porty szeregowe. Na zewnątrz jest wyprowadzone
> tylko jedno gniazdo RS, interesuje mnie czy ta płyta posiada drugi port
> szeregowy, być może w postaci złącza do taśmy na samej płycie?
> (niestety nie mam jak sprawdzić fizycznie - komp jest serwerem oddalonym o
> jakieś 200km ode mnie)
>
> Może ktoś ma w pdfie manual od tej płyty i mógłby mi mailem przysłać? ew.
> może posiadacze tej płyty mogliby wypowiedzieć się w temacie?

Powinna mieć obsługę drugiego RSa na śledziu.
Układ pinów powinien wyglądać tak:
http://www.chaintech.pl/index.php?index2=1&sec=wsparcie

Opis płyty (gdzie jest napisane, że 2 RSy) jest tu:
http://www.chaintech.pl/index.php?index2=1&sec=produkty

Manuale są tu:
http://www.chaintech.dk/Support/manuals.htm

Żeby to znaleźć potrzeba było:
1. komputer podłączony do internetu przez neo+
2. przeglądarka internetowa
3. adres www.google.pl
4. 15 minut wolnego czasu (akurat się nudziłem w robocie)

...nie ma za co... :)

--
Pozdrawiam,