Re: wentyl w zasilaczu - nawiew czy wywiew

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 16:28:38 MET DST

Użytkownik "<> CooLBaRT <>" napisał:

> wentylator z przodu obudowy wciagajacy

TAK

> wentylator pod zasilaczem wyciagajacy

TAK

> wentylator na procku wiejacy na radiator

TAK

> wentylator w zasilaczu wiejacy do srodka
> zasilacza czy na zewnatrz ???

Na zewnątrz, czyli wyciągający gorące powietrze z zasilacza.

> i czy mozna miec jeden wetnyl wciagajacy
> z przodu na dole przed hdd i 2 pod
> zasilaczem wyciagajace??

Owszem, ale trzeba pamiętać o pewnej zasadzie. Jeśli jeden wentyl pcha, a 2
wyciągają, to będą się wspólnie "siłować", czego efektem może być powstający
silny hałas. Najlepiej sprawdzić metodą eksperymentalną, czy takie
zestawienie powoduje spadek temp. na procu, ew. płycie głównej.

Również wyciągający.

Pozdrawiam,
Sniper