Re: Problemy z RADEONEM

Autor: Mario (m.grala_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 15:35:51 MET DST

> Jeśli ktoś na grupie ma lub miał R9000
> (najlepiej gigabyte lub sappire) to proszę

Mam R9000pro Ggabyte.

Jedyny mankament jaki zauważyłem to duża jasność wyświetlanego obrazu, ale
ją da się zredukować sterownikami.
Z tym, że po wyjsciu z jakiejkolwiek gry ta jasność w windowsie znów się
zwiększa. Wtedy tylko wystarczy wejśc do sterów i ponownie potwierdzić
zmniejszenie jasności.
Trochę to upierdliwe, a do tej pory nie znalazłem na to sposobu by po
wyjściu z gry ta jasność była taka jak ustawiłem w sterach.

Może ktoś ma (miał) podobny problem i jakoś go rozwiązał. Czy to jakaś wada
fizyczna sprzętu ??

A tak poza tym to jest OK.
W 3DMarku mam 7750 punktów.

AthlonXP 2000+, GA7 VAXP, 512 Ram (333), GigabyteMaya 9000Pro

Mario