Re: UDMA wylaczylo sie samo w CD-R/W

Autor: Robert Karpiński (karpik_at_klub.chip.usunto.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 23:10:10 MET DST

Miałem identyczny problem. Próbowałem zaradzić mu w podobny sposób (poprzez
włączanie odpowiednich funkcji). Ostatecznie się poddałem. Jednak, kiedy po
pewnym czasie ponownie zainstalowałem WinXP problem minął. Jestem bardzo
ciekawy, czy ktoś zgłębił istotę tego problemu (jaki jest tego powód i w
jaki sposób to naprawić bez reinstalacji)

Pozdrawiam wszystkich, Robert Karpiński.