Re: wakacyjny pad dysku? i mini historia

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 17:32:09 MET DST

Użytkownik "xaliemorph" <gordonfreeman[fuck spam]@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bbv7fj$te7$1_at_topaz.icpnet.pl
> Czy mógłby ktoś poradzić jakiś soft do poradzenia sobie z badami?
> Chciałbym jeszcze odzyskać dane zanim coś próbować ze zwykłym
> zerowaniem (jakbyco to nie to samo co low level). A komp mi nie chce

Z punktu widzenia zwykłego użytkownika to dokładnie to samo. Chyba, ze
ktoś mi w końcu pokaże _prawdziwy_ program do lowlevel ;-).
(dostępny dla wszystkich)

A co dysku - zabieranie się do niego scandiskiem to jakbyś widłami pchły
z włosów wyczesywał. Teraz to już w sam raz nada się na poglądową lekcję
informatyki z tematu wewnętrznej budowy dysków ;-).

M.