Re: hp 3820

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 21:56:09 MET DST

Oto instrukcja napełnianaia cardriga wraz z ogłupieniem drukarki.

1. Napełnij kartridż odpowiednim atramentem.

2. Aby zresetować czarny kartridż HP 56 lub kolorowy HP 57 najpierw zaklej
taśmą wskazany (cenzura) styk.

3. Zainstaluj kartridż w drukarce z zaklejonym (AKUKU) (styk to mały
pojedynczy kwadracik).

4. Drukarka wyświetli komunikat.

5. poczytaj na stronie Pana Siwka

6. Kupuj tusze od tych którzy siae na tym znają a nie u najtanszych....

7. już nie bede pierd.... wiecej głupot

8. Wyjmij kartridż z drukarki. Usuń taśmę zakrywającą styki. Przetrzyj styki
alkoholem tak aby usunąć dokładnie pozostałości kleju.

9. Zainstaluj kartridż w drukarce. Będzie on odczytywany jako pełny..

Nie mówcie mi ze tam tej instrukcji niema. Nie chce jej tu cytować bo nie ja
to wymyśliłem, i wiem ze Was to drażni. Ale nie leccie w hu** i znajdzcie
stronke Siwka, z piekar, poszukajcie informacji wraz z obrazkami i do
dzieła!!!.

Powodzenia

ToMasz