Re: Athlon

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 11:52:34 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <ml_at_rechnet.waw.pl> napisał w wiadomości
> W sklepie Ci tak zawsze powiedza bo nikt nie chce kupowac Celeronow i
tylko
> zalegaja polki, a "sprzedawczyki" szukaja jeleniow ktorzy sie na tym
> sprzecie nie znaja (bez urazy), zeby im to wcisnac. Jak athlon ma
> odpowiednie chlodzenie to sie nie spali. Bo gdyby naprawde tak czesto sie
> spalaly to by firma AMD juz dawno zwinela sie z rynku.

Dokonca nie masz racji. Celerony to sie akurat dobrze sprzedaja. Co innego
P4. Bo to wlasnie P4 jest bezposrednim konkurentem Athlona oczywiscie jesli
chodzi o predkosc.
A skoro taki P4 jest okolo 100% drozszy od Athlona i masz 10% marzy no to
wiecej zarobisz sprzedajac P4 a przy tym u Intela nie ma problemow z
gwarancja podczas gdy AMD duzo gwarancji odrzuca.
Podsumowujac P4 - czytsy zysk dla sprzedawcy :)

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]