Co zrobić?... zniknął CD-ROM w win

Autor: db (db2003_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 09:56:14 MET DST

Słuchajcie szanowni grupowicze
nie wiem czy to tutaj, ale jestem zielony z grup.
Mam pytanie
Zainstalowałem WinMe (niestety na to mam licencję) i wszystko ok.
Następnie podłączyłem drugi dysk na kabel do pierwszego i nie był widoczny,
to podłączyłem na kabel do
CD-Rom i też nie był widoczny, ponownie spiąłem dwa dyski razem (na jednej
taśmie).
Ustawiłem odpowiednio MA/SL i zaczęły działać dwa dyski (Second MA i SL),
natomiast CD-ROM jest Primary MA.
W biosie widać wszystkie trzy natomiast w winowsie nie ma CD-Romu.
Czy jest to winą sterowników 4in1 dla VIA czy co innego się spierdzieliło
Proszę o odpowiedzi

Dzięki za każdą wskazówkę
Darek