Tego jeszcze nie grali

Autor: Pisqlac (mopal5_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 09:02:11 MET DST

A więc pojawił się big problem.
Płyta Clayton symbolu nie pamietam, procesor PIII 733.
Objawy: nie da się uruchomić systemu z dyskietki.
W komputerze nic fizycznie nie zmieniałem, flop przechodzi prawidłowo test
przy starcie po czym nie chce odpalac z dyskietki startowej.
Zmieniłem flopa, to samo, przerobiłem wszystkie kombinacje z kablem i ze
swapem w biosie to samo. Oczywiscie ustawiony start A,C,CD-ROM, CFD
controler właczony. Ładuje system z dysku no i później nie ma stacji w
systemie.
O ile pamietam to ten problem pojawil sie chyba po tym jak zaczlem
aktualizowac kiedys bios z tym ze stacja nie byla mi potrzebna i wyszlo
dopiero teraz. Czy ktos mial podobny przypadek? Co z tym mozna zrobic? Czy
ktos zna symbol plyty clytona (podstawka FC-PGA, 133MHz, SDRAM, AGP, na
ukladzie VIA, bez dzwieku. Bede wdzieczny jezeli ktos pomoze mi i rozwiaze
taka zagadke.