Re: procesory PowerPC - pilnie potrzebuje referatu ;(

Autor: ksmx (kosma_at_plusnet.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 14:51:06 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ksmx" <kosma_at_nospam.plusnet.pl> napisał w wiadomości
> To, ze na tych stronach sa linki gdzie trzeba tzn gdzie opisana jest
> historia Power PC, na jednej z tych napewno jest, ale nie pamietam na
> ktorej a szukac mi sie nie chce. Jak mu zalezy na tym to sobie poszuka.
> Chyba nie oczekuje, ze ktos mu poda wszystko na tacy?

W sumie tez masz racje. Chodzilo mi o to, ze procesory PowerPC tak naprawde
maja
 wiecej wspolnego z unixowymi komputerami IBM'a niz z Amiga.
Co do Amigi to wiadomo, ze jej historia wiaze sie raczej z procesorami
motoroli podobnie jak Mac a PowerPC pojawil sie tam niejako przez przypadek
i sposobem raczej domowym (tutaj mowa o Amigach).

Pozdrawiam,
ksmx
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showuser&userid=39089