Re: Chłodzenie wodne - czy kupić?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 16:25:34 MET DST

> Dzięki za porady! Tylko że ten Zalman jest ponad dwa razy droższy niż
> zestawy do chłodzenia wodnego, o których wspominałem :( Więc może da się
coś
> tańszego wykombinować?

1. nie namawiam do niczego jedynie chcialem zaznaczyc ze ten nowe 7000 sa
IMO "lepsze" niz stare
2. skoro nie podkrecasz tego PIV 1.6 to IMO styka model CNPS-7000AlCu za
149zl
3. taki cooler jest wystrczjaco cichy a przy okazji zajmuje duzo mnieje
miejsca - o CPC juz nie pisze bo szkoda mi strzepic jezyk :-P i tak kupisz
co zechcesz

w razie co masz przykladowe testy CNPS-7000
http://www.moded-kompz.net/?name=Cooling&id=27
http://www.bit-tech.net/review/190/
http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=1359 (w tym mozna pobrac
pliczek z dzwiekiem wentylatora w zwyklym trybie w silent jeszcze ciszej)

pozdrawiam