Re: chello i router

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 00:42:01 MET DST

Maciej "AbrahaM" Piotrowski wrote:
> Do tego celu polecam router D-Link DI-604. Do dostania w dobrych
> sklepach i Allegro w przedziale 250-300 zl. Nie wdajac sie w dosc
> dlugie rozwazania - niezle by bylo gdyby to byla najnowsza wersja
> czyli "E" tego routera.

Ja mam Pentium 166 MHz (ale równie dobrze można 486), 32 MB RAM (ale
wystarczy 8 MB), stację dyskietek i dwie karty sieciowe. Do tego
radiator, bez wentylatora na procku i zasilacz, też z wymontowanym
wentylatorem i jeszcze FreeSCO (wolne oprogramowanie). Tańsze to od
routera, ciche, a i podejrzewam ze w konfiguracji prostsze, bo ma
"kreatora" (he, he. :) ) prowadzącego za rączkę. Przy okazji można na
tym postawiać serwer FTP, HTTP, DHCP, TCP (Time Control Protocol), DNS i
pewnie jeszcze coś by się znalazło. Po co więc (pytanie do autora watku)
inwestowac w router "sprzetowy"?

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński