Re: Overloking karty graficznej

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 19:33:51 MET DST

> Blad - mozna podkrecic ta karte. Ja krecilem swego czasu GF2 400 i zawsze
> w 3d marku kilkaset punktow bylo wiecej ;)
Blad, ze blad :))
Piszac nie da sie, mialem na mysli (jedyna sensowna interpretacja), ze nie
przyniesie to zadnej korzysci ::) Kilkaset punktow w 3dmarku to zadna
korzysc, bo nie przeniesie sie to w ogole na odczuwalnie wieksza wydajnosc w
grach, zreszta nieadekwatnosc 3dmarka byla wiele razy poruszana na grupie
Pozdrowienia
Simon