Popsut drukarka HP DJ690 C

Autor: =Kanku= (k4nku!!!!antyspamowe_wykrzykniki_do_wyrzucenia_at_o2.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:30:19 MET DST

Dzien dobry.
Posiadam w domu drukarke leciwa juz troche HP DJ 690 C i zepsula mi sie,
tzn kupilem nowy tusz, troche podrukowala, az pewnego dnia po paru
dniach niedrukowania, wlaczylem ja i teraz za kazdym razem juz jak
wlaczam, to najpierw robi wzzzzziut, wzzzz ( takie odglosy ) i przesuwa
ta prowadnica do tuszu, wraca na miejsce i zaczyna sie migac ta zolta
lampka oznaczajaca brak papieru. To chyba jakis szyfr :)
Jak podlaczam do komputeraz to nie moze wyslac nic na drukarke do
drukowania, tylko sie odrazu swieci ta zolta lampka.
A windows XP np pisze ze drukarka wogole blad CRC cos, ze jej nie ma itp.
Z kolei jak wyjme tusz, to jak wlaczam drukarke, to nie robi tego wziiut
na paczatku.
Czego to moze byc wina - elektroniki, tuszu? Tusz wsadzilem do garacej
wody - tez nic.

Pomozcie

--
 >\= www.kanku.tk =/<