Re: Teac <---> Liteon

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 17:35:35 MET DST

Użytkownik "Yacho" napisał:

> to samo zreszta mowi:
> www.cdrinfo.com
> www.cdrinfo.pl
> www.cdfreaks.com

Może coś konkretniej? Chyba nie myślisz, że przeszukam każdą stronę z
nadzieją, że akurat znajdę to o czym mówisz. Na razie informacje jakie
czerpię z cdrinfo i cdreaksa mówią, że TEAC kupuje nagrywarki od ASUS'a. O
firmie, którą wymieniłeś wcześniej jeszcze w tej branży nie słyszałem.
Zresztą jest mi ona znana z produkcji kart firewire, muzycznych, itp.

Pozdrawiam,
Sniper