Re: Zasilacz Feel co sadzicie?

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:37:38 MET DST

Szymon Wróblewski wrote:
> Zalezy ktora wersja. Sa dwie normalna i ciezsza (tzw NoiseKiller).

Po czym oprocz wagi mozna poznac ktory to model? Nie chce mi sie go odkrecac
i wazyc :P. Jakas literka moze przy wersji? Co kolwiek? Swoja droga zasilacz
jak narazie nie sprawia mi problemow i mam nadzieje ze nie zacznie. Napiecia
daje bardzo dobre, zadnych problemow z samoczynnym wlaczaniem sie czy cos.

--
Pozdro
YawoR