Re: Uciazliwa strona (inna niz wszytskie)

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 13:10:36 MET DST

nelson napisal(a):

> Dobrze mówi, wódki mu dać... ;)
> Jak mnie drażnią takie mądrale jak Kaja, co nie mają nic do powiedzenia

a wg mnie, bardziej drażniące są niekulturalne osoby, bezpodstawnie
rzucające na grupie błotem (jeśli sypiemy po ksywkach, to jak Wojtas) i
do tego nie rozumiejące, że na pl.comp.pecet nie dyskutuje się o
problemach z przeglądarką (jak wszyscy w tym wątku, a szczególnie nelson
i autor wątku)

PS - mam nadzieję, że zrozumieliście aluzję i nie będziecie kontynuowali
tego wątku, bo z mojej strony to EOT
PS2 - polecam zaznajomić się z tematyką poruszaną na pl.comp.pecet
PS3 - prosiłbym o więcej kultury, bo przeklinać to możecie na rodziców,
jeśli wam na to pozwalają

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl